13/03/2025

El Mercat Central i el Mercat de Torreforta celebren el seu aniversari amb sortejos i activitats familiars

El diumenge 16 de març els dos equipaments celebren 8 i 43 anys, respectivament. Durant la setmana del 17 de març també s’inauguraran el nou Tarragona Espai Comerç i les obres de millora de l’eficiència energètica del Mercat de Torreforta.

aniversari mercats

El Mercat Central i el Mercat de Torreforta celebren el seu aniversari aquest proper 16 de març. D’una banda, la reforma de l’edifici del Mercat Central commemora el 8è aniversari de la seva obertura, i el Mercat de Torreforta celebra 43 anys de la seva inauguració. Per tal de compartir aquesta data assenyalada amb la ciutadania, els dos equipaments han programat sortejos i activitats familiars fins a finals del mes de març.

En primer lloc, els paradistes del Mercat Central han organitzat un gran sorteig  de 100 vals de compra de 8 euros entre totes les compres superiors a 25 euros. Per participar-hi caldrà omplir i dipositar la butlleta de participació a la bústia del mercat fins el 30 de març. A més, aquest dissabte 15 de març al matí s’oferiran 500 racions de pastís d’aniversari de Cal Jan a tots els clients que facin una compra superior a 30 euros fins a exhaurir existències.

Pel que fa el Mercat de Torreforta, aquest dissabte 15 de març al matí hi ha prevista una activitat familiar de decoració del gran mirall interior del mercat. Grans i petits podran dibuixar, escriure o pintar de colors el mirall amb motiu del 43è aniversari de l’equipament. S’oferirà un obsequi a tots els participants. I d’altra banda, els paradistes han preparat un gran sorteig de vals de compra i productes per celebrar l’aniversari. Fins el 30 de març se sortejaran 43 vals de compra de 5 euros, una cadira streamer de la Botiga BEEP del mercat, un llibre de cuina de Jordi Roca i un lot de productes de papereria Top Model de la Papereria Basilio del mercat. Com és habitual, per participar-hi caldrà demanar la butlleta a les parades i dipositar-la a la bústia del mercat.

La presidenta de Mercats de Tarragona, Montse Adan, ha subratllat que “el Mercat Central i el Mercat de Torreforta s’han convertit per mèrits propis en dos epicentres comercials i socials imprescindibles per a la ciutat. Celebrar cada 16 de març els seus aniversaris és una mostra del paper tan fonamental que juguen durant tot l’any a la vida de molts tarragonins i tarragonines i una oportunitat per posar en valor el seu servei públic”.


Inauguracions del Tarragona Centre Comercial Obert
Amb motiu del doble aniversari dels mercats municipals, també està previst aprofitar la setmana del 17 de març per acollir les inauguracions de les dues accions més rellevants del projecte de fons Next GenerationEU, Tarragona Centre Comercial Obert. Es tracta del nou centre d’interpretació tecnològica comercial Tarragona Espai Comerç, ubicat a la planta -1 del Mercat Central; i de les obres de millora de l’eficiència energètica del Mercat de Torreforta, acte que comptarà amb una xocolatada familiar popular el divendres 21 de març a la tarda. Les dates exactes de les inauguracions es comunicaran properament.

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

fira d'abril
26/02/2026

Publicades les bases de participació a la Fira d’Abril 2026

Les sol·licituds es poden presentar fins el dimecres 11 de març i van dirigides a entitats socials sense ànim de lucre vinculades a la difusió de la cultura, la tradició i la gastronomia andaluses. La Fira tindrà lloc del 30 d’abril al 3 de maig i mantindrà la ubicació de l’any passat a l’aparcament inferior del Mercadet de Bonavista.

Ves a la noticia
ets un sol
11/02/2026

Els Mercats de Tarragona participen en la campanya "Ets un Sol" amb motiu de la celebració de la Gala Sols Repsol a la ciutat

La iniciativa està impulsada pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat i també compta amb la implicació de la Via T. Se sortejaran entrades per assistir a la Gala i àpats dobles en restaurants reconeguts del territori.

Ves a la noticia
mans unides
03/02/2026

El Mercat Central mostra la realitat de famílies urbanes i rurals a Hondures en una nova exposició de Mans Unides

La mostra compta amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i es podrà visitar durant tot el mes de febrer al vestíbul principal del mercat.

Ves a la noticia