19/05/2023

La 2a Festa de l'Hamburguesa se celebrarà al Mercat Central el proper disabte 27 de maig

Les parades del Mercat oferiran promocions especials en hamburgueses, que es cuinaran i serviran de forma gratuïta. Com a activitats prèvies s’han programat tallers d’hamburgueses per a petits i grans, així com un sorteig d’una barbacoa entre les compres fetes.

hamburguesa festa

El Mercat Central acollirà el proper dissabte 27 de maig al matí la segona edició de la Festa de l’Hamburguesa. Amb la voluntat de posar en valor un dels productes icònics de mercat i de celebrar el Dia Internacional de l’Hamburguesa, els paradistes oferiran promocions especials en hamburgueses durant tota la setmana, que es cuinaran i serviran de forma gratuïta al mateix Mercat el dissabte de 9.00h a 14.00h. Totes les hamburgueses cuinades se serviran amb pa, salsa i ingredients fins a exhaurir existències.
 
D’altra banda, també s’han programat diverses activitats complementàries a la jornada de dissabte. En primer lloc, el dimecres 24 de maig a les 18.00h tindrà lloc al Mercat Central una classe magistral d’”Smash burgers”, on el xef Aitor Nieto d’Ol´Dirty Burgers i Oriol Ribot de la parada Albert Ribot del Mercat Central, compartiran els secrets sobre com cuinar una hamburguesa perfecta amb la tècnica “smash”.
 
En segon lloc, els més petits de la casa podran participar en el taller infantil d’hamburgueses, a càrrec de Montse Bertran i Maria Virgili, de les parades Carns Bertran i Carnisseries Virgili, respectivament. Aquest taller, que repeteix edició després de l’èxit de l’any passat, tindrà lloc al Mercat el dimarts 30 de maig a les 17.30h i ensenyaran als nens i nenes a fer hamburgueses de forma artesanal.
 
Les inscripcions als dos tallers es poden aconseguir a través d’entradium.com
 
 
Sorteig d’una barbacoa
Paral·lelament a aquestes activitats, els paradistes del Mercat Central sortejaran una barbacoa entre totes les compres realitzades al Mercat fins el 31 de maig. Per participar-hi només caldrà omplir la butlleta que entregaran els paradistes amb cada compra realitzada i dipositar-la a la bústia del Mercat.

hamburguesa

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

Cursa Sant Silvestre i campanya donació Sang Silvestre
13/11/2023

Arrenca la 19a Cursa Sant Silvestre i la 6a campanya de donació 'Sang Silvestre'

El Mercat Central de Tarragona ha acollit, un any més, la presentació d’aquesta tradicional cursa popular i serà el punt de recollida dels dorsals del 29 al 30 de desembre. La cursa es farà el 31 de desembre i per sisè any consecutiu torna la col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits de Tarragona, la ‘Sang Silvestre’

Ves a la noticia
Projecte envelat NUA Arquitectes
23/10/2023

EL CONSELL D’ADMINISTRACIÓ DE L’EMPRESA DE MERCATS DE TARRAGONA APROVA ENCARREGAR UN NOU AVANTPROJECTE D’HUMANITZACIÓ DE LA PLAÇA CORSINI

Es tracta de la proposta “L’envelat”, presentada per NUA Arquitectes, Lligams i Elisenda Rosàs, i que va quedar en segona posició al concurs d’idees

Ves a la noticia
expo aliments
05/10/2023

El Mercat Central acull l'exposició de gran format "Tot el que no es menja. 35 anys aprofitant els aliments de manera solidària"

Pretén sensibilitzar sobre el malbaratament sistemàtic d’aliments i la tasca d’aprofitament que duen a terme els bancs dels aliments i altres entitats. La Plaça Corsini acollirà dissabte 7 d’octubre el Gran dinar d’Aprofitament, un àpat obert, gratuït i elaborat amb aliments recuperats.

Ves a la noticia