19/05/2026

La Fira del Vi de Tarragona torna a la Plaça Corsini del 29 al 31 de maig

Compta amb la col·laboració de Tarragona Turisme i hi participaran onze cellers de la DO Tarragona i quatre parades del Mercat Central. Un vespreig musical les tardes de dissabte i diumenge, entre les novetats d'enguany.

fira vi

El proper cap de setmana del 29 al 31 de maig la Plaça Corsini de Tarragona tornarà a convertir-se en l’epicentre vinícola de la ciutat. El vi d'onze cellers de la DO Tarragona i les propostes gastronòmiques de quatre parades del Mercat Central formaran part de l’edició 2026 de la Fira del Vi. A més, enguany la fira comptarà amb una important oferta musical i la presència de la cuina del restaurant El Llagut. La Fira del Vi DO Tarragona compta amb la col·laboració de Tarragona Turisme i la gestió tècnica de l’empresa de Mercats de Tarragona.

El Mercat Central de Tarragona ha acollit l’acte de presentació d’aquest nova edició de la Fira del Vi, la qual ha comptat amb la presència de la presidenta de Mercats de Tarragona i consellera de Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan; i de la presidenta del Consell Regulador de la Denominació d'Origen Tarragona, Maria Rosa Blanch.

La presidenta de Mercats i consellera de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan, ha subratllat que "un any més, des de Mercats de Tarragona estem molt contents de poder estar al costat de una nova edició de la Fira del Vi, sens dubte una d’aquelles cites gastronòmiques senyalades amb vermell al calendari de la nostra ciutat. Moltes gràcies com sempre a la DO Tarragona per l’impuls de fer-la possible i a tots els cellers participants, així com a les parades del Mercat Central que un any més ens oferiran els seus deliciosos tastos per acompanyar el millor vi de casa nostra. Us esperem a totes i a tots a Plaça Corsini del 29 al 31 de maig”.
 

Vi, gastronomia i música
La Fira del Vi comptarà com és habitual amb una oferta molt variada de vins i gastronomia. D’una banda, l’esdeveniment reunirà onze cellers de les comarques tarragonines: Caves Vives Ambròs, Celler Pallarades, Mas Amfres, Celler Mas Bella, Molí de Rué, Vins Suñer, Cellers Blanch, Cellers Unió, De Muller, Padró i família i Vinícola de Nulles. El preu del tiquet de 5 degustacions de vi i la copa serà de 15 euros. 

D’altra banda, la oferta de vins de la fira es complementarà amb les propostes culinàries de quatre parades del Mercat Central: Formatges Magda, Fruits Secs Cristóbal, Carnisseria Meritxell, i Albert Ribot. Com a novetat d’enguany cal destacar la participació del restaurant El Llagut de Tarragona dissabte a la tarda i tot el diumenge.

 

Concert vermut i vespreig de la DO
La Fira del Vi 2026 ha programat els concerts vermut de El Último Vinilo i de Charito y la Patatus Band el dissabte a les 12.00h i el diumenge a les 12.30h, respectivament. A més, el nou Vespreig de la DO Tarragona posarà la nota musical als vespres del cap de setmana amb les actuacions de Dijeila el dissabte de 19.30 a 21.30h, i de DJ David i Claudia el diuemnge de 18.30 a 20.30h.

Per primera vegada la Fira comptarà amb una carpa promocional de Tarragona Turisme.

 

Horari de la Fira i obertura
La Fira del Vi DO Tarragona 2026 estarà oberta al públic en horari de matí i tarda: divendres 29 de maig de 18.00 a 22.30h, dissabte 30 de maig d’11.00 a 15.00h i de 18.00 a 22.30h, i diumenge 31 de maig de 12.00 a 15.00h i de 18.00 a 22.00h.

L’acte d’obertura de la Fira tindrà lloc divendres 29 de maig a les 18.30h a Plaça Corsini i comptarà amb la interpretació de la peça musical "L'empoderament de Carmen i la música del Romanticisme desperten passions".

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

mercat de nit
01/09/2026

El Mercat de Nit celebrarà la seva 7a edició el proper 12 de setembre amb tres xefs convidats

Moha Quach, Pep Moreno i Ramon Martí afegiran les seves propostes gastronòmiques a l'habitual oferta de tapes dels paradistes del Mercat Central. A partir de les 20.00h el Mercat Central i la Plaça Corsini s’ompliran de música i gastronomia en una de les nits més especials de l’any. Dissabte al matí la Plaça Corsini acollirà esmorzars de forquilla dels paradistes del Mercat i el programa de Ràdio Flaixbac El Vermut de Llucià Ferrer.

Ves a la noticia
mercats festius
24/08/2026

Els productes de Santa Tecla ja es poden adquirir a la botiga del Mercat Central

Els tradicionals Mercats Festius de la ciutat obren les portes des d’avui i fins el 10 de setembre. La venda d’elements festius al Mercat de Torreforta ​començarà aquest dijous 27 d'agost.

Ves a la noticia
mercat torreforta
21/08/2026

Mercats de Tarragona treu a licitació parades i locals disponibles del Mercat de Torreforta

L’objectiu és continuar amb el procés de millora i d’ocupació dels espais del Mercat. El termini de cessió d’ús és per a cinc anys prorrogables per igual període i per mutu acord. El termini de presentació de propostes acaba el proper 31 d’agost.

Ves a la noticia