16/11/2023

Tarragona acull el 4t Congrés de Mercats Municipals de Catalunya

Els nous hàbits del consumidor o una millor integració de la sostenibilitat i la innovació en l’estratègia d’aquest canal comercial, entre els temes centrals de la trobada

Congrés de Mercats de Catalunya a Tarragona

El Palau de Congressos de Tarragona acull el proper dilluns, 20 de novembre, la quarta edició del Congrés de Mercats Municipals de Catalunya. Organitzada un any més pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda del Departament d’Empresa i Treball, aquesta jornada va néixer per a ser un punt de trobada per a tots els agents públics i privats de l’àmbit dels mercats municipals de Catalunya.

L’edició d’enguany serà inaugurada pel director general de Comerç, Jordi Torrades, i l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales. Tancarà el Congrés la directora del Consorci de Comerç, Artesania i Moda, Agnès Russiñol i la presidenta dels Mercats de Tarragona i consellera de Comerç de l'Ajuntament de Tarragona, Montse Adan.

El programa inclou ponències i taules rodones que giraran al voltant dels principals reptes dels mercats municipals, com són l’adaptació als nous hàbits de compra i consum, o com aconseguir una millor integració de la innovació i la sostenibilitat en l’estratègia d’aquest canal comercial.

La directora de Mercats Públics de Tarragona, Mònica Garcia, i el gerent de l’Empresa de Mercats de Tarragona, Daniel Milà, realitzaran la ponència 'L’èxit del Mercat Central de Tarragona'.

El Congrés es tancarà amb una visita al Mercat Central de Tarragona.

Podeu consultar el programa complet

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

Congrés de Mercats de Catalunya a Tarragona
16/11/2023

Tarragona acull el 4t Congrés de Mercats Municipals de Catalunya

Els nous hàbits del consumidor o una millor integració de la sostenibilitat i la innovació en l’estratègia d’aquest canal comercial, entre els temes centrals de la trobada

Ves a la noticia
Presentació DOP Siurana
15/11/2023

La plaça Corsini tornarà a viure la fira de l'oli nou amb la 23a Fira de l'Oli DOP Siurana

La cita d’enguany serà el 24 i 25 de novembre i comptarà amb la participació de més d’una desena de cooperatives representants de comarques de Tarragona Les parades del Mercat Central repartiran les butlletes del tradicional sorteig “El teu pes en oli”

Ves a la noticia
Cursa Sant Silvestre i campanya donació Sang Silvestre
13/11/2023

Arrenca la 19a Cursa Sant Silvestre i la 6a campanya de donació 'Sang Silvestre'

El Mercat Central de Tarragona ha acollit, un any més, la presentació d’aquesta tradicional cursa popular i serà el punt de recollida dels dorsals del 29 al 30 de desembre. La cursa es farà el 31 de desembre i per sisè any consecutiu torna la col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits de Tarragona, la ‘Sang Silvestre’

Ves a la noticia